adgroup

Ahad, April 27, 2014

Sambung belajar di kptm 2014 cara mendaftar kolej Kptm dengan selamat dan cepat.

Alhamdullilah, ramai yang bertanya melalui email saya midimohd@gmail.com 

Tentang KPTM dan keistimewaaan belajar dikptm 

Saya sentiasa ada untuk menjawab email dan segala pertanyaan anda. 

Usah segan adik-adik yang ingin belajar tapi tidak tahu bagaimana untuk bermula.. 

Minat untuk sambung belajar? Jom saya ajar ...

1- Minat anda. Tanya diri anda sendiri. 
    Komputer? English? Akaun? Pertadbiran? Perniagaan? Banyak kursus berkaitan 
     Di KPTM 

2- Berbincang dengan orang terdekat. Or hubungi saya 
     Keluarga, ibu atau ayah 

3- Hubungi saya untuk soalan yang berkaitan 
     Kursus, pinjaman, hostel atau kebimbangan lain 

4- Tidak yakin dengan keputusan SPM OR Diploma.
        - Sekiranya anda lepasan spm dan ingin menyambung belajar di mana-mana cawangan Kptm 
           Namun tidak yang akan syarat-syarat dikenakan. Boleh hubungi saya
       -  Sekiranya anda lepasan Diploma yang ingin menyambung belajar di Kptm untuk peringkat 
            Ijazah, boleh email saya 

   Hanya email butiran penting, midimohd@gmail.com




Name:
IC No:
Address:
  
Tel No:
Email:
Gender:
Status:
Nationality:
Father Name:
Mother Name:
Year Of SPM 
And detail result 
Bm, Bi 


       Usah takut untuk bertanya : midimohd@gmail.com

Tiada ulasan: