adgroup

Selasa, Mei 20, 2014

Jadual Kemasukkan KPTM September 2014

Untuk tahun 2014. Sebanyak 3 kali pengambilan 

• Kemasukkan MEI 2014 
• Kemasukkan JULAI 2014.   
• Kemasukkan SEPTEMBER 2014.  PENGAMBILAN SEKARANG


Untuk kemasukkan September  2014 ( PENGAMBILAN SEPTEMBER) 

1. Kampus Kuala Lumpur 
   
1    AU101     Matrikulasi ICSA 30 
2    BE101     Diploma in TESL 200 
3    AA112     ACCA-CAT SPC 150 
4    AA102     Diploma in Accounting and Finance 100 
5    AA111     ACCA Certified Accounting Technician (ACCA-CAT) 100 
6    AA211     ACCA Certified Accounting Technician (ACCA) PROF SCHEME 50 
7    AU201     Institute Chartered Secretaries and Administrators (ICSA) 25 
8    BK101     Diploma in Corporate Communication 50 
9    CC101     Diploma in Computer Science 50 
10   CT101    Diploma in Business Information Technology 50 
11    CU203    BSc (Hons) Computer Science - Coventry University 30 
12    CU210    BSc (Hons) Business Information Technology - Coventry University 30 
13    CU214    BSc (Hons) in Ethical Hacking and Network SecurityCoventry University 30 
14     NEW      Diploma in Islamic Banking 30 
15     NEW      Ba (Hons) in Accountancy 50 
16     NEW      B (Hons) ofCommunication

Banyak lagi kursus dan cawangan lain yang tersedia.. 

Untuk mendaftar amat mudah,  saya tolong anda mendaftar, 
Ini memastikan tidak berlaku masalah semasa mengisi borang pendaftran. 

 Tidak susah untuk mendaftar, email kepada saya butiran lanjut 

Nama, No Ic, Alamat Terkini, Email, No Tel., Nama IbuBapa, Sekolah, Maklumat SPM berserta tahun dan keputusan setiap subjek dan kursus pilihan anda.

Mudah bukan? Emailkan butiran anda ke alamat email saya,📧 midimohd@gmail.com 

Ibubapa yang ingin mendaftar anak-anak lepasan SPM, STPM, Diploma, Vokasional 


📩 midimohd@gmail.com 
Available 2⃣4⃣ 📍💬

14 ulasan:

Unknown berkata...

Saya sudah hantar..sy ingin permohonan itu utk kemasukan september 2014.. huhu.. t.kasih yer tlg daftarkan..

Unknown berkata...

Waalaikum'salam

@matji zizi : saya sudah terima permohonan awak. Okey terima kasih

BlackNina berkata...

Salam klu nk dftar bleh lgi ke?

Mohd Erwin berkata...

Saya sudah hantar permohonan ke alamat email encik.. Sudah berapa hari masih tak ada maklum balas.. :(

Unknown berkata...

Assalamualaikum.. Encik,sya sdh hantar permohonan ke alamat email encik..t.kasih..

Atish Hashim berkata...

Assalamualaikum... saya sudah hantar email ke email encik, mohon encik boleh membantu saya yang ingin sambung bidang perubatan.. tq :)

Unknown berkata...

Assalamualaikum..program degree tu belajar di kolej kptm jugak ke ataupun di kolej lain?

farah berkata...

assalamualaikum.. saya farah, saya nak tanya encik, saya dan kawan saya isi borang kt application online dah lama, tapi smpai sekarang belum diproses, intake julai dh lepas.. hari tu saya ada call jugak , tapi staff tu sruh saya buat permohonan baru, so skrg ni, saya nk tanya cmna nk buat permohonan baru sedangkan permohonan saya belum diproses, hanya mampu kemaskini ja.. tolong la saya dgn kawan saya, kami nak sangat sambung belajar di kptm kota bharu, kos pendidikan awal kanak2,, memg minat sngt dalam kos tu.. maaf ye saya terus bg email td.. saya ingat tinggal komen kat situ, harap sangat encik tlg sy, terima kasih.

Unknown berkata...

Salam..

Sy pun sama smpi sekarang tidak ada apa2 perkembangan, tiap kali buka hanya tulis permohonan di dalam proses, sdgkan sy semak dlm blogger lain, terdapat senarai2 penama2 yang telah mendapat tempat di KPTM bagi pengambilan Januari 2015 dan di dalam komen blogger tersebut juga ada dinyatakan 'sila semak permohonan tersebut selepas 24jam anda mengisi permohonan tersebut'.. tetapi knp secara online mengambil masa yg terlalu lama. Harap mendapat jwpn dri pihak KPTM..Tq

Unknown berkata...

Sy sudah hantar email sebentar tdi.. Sy Harap dri pihak cik dpat pertimbangkn perm0honan yg telah sy kemukakan bgi kemasukan kptm sesi januari 2015... Sy amat berminat untuk sambung blajar di KPTM cawangan K0ta Bharu..tq :-)

Unknown berkata...

Salam . Saya dah dapat maklumat awak. Untuk makluman awak. Nama dan informasi dah ada dalam sistem Kptm. Sila hubungi pihak kptm dengan segera

Unknown berkata...

Salam. Sila hubungi KPTM dengan segera.

Nurul Syazana berkata...

Saya sudah menghantar permohonan di email encik. Sila pertimbangan permohonan saya.

ZULFIKRI berkata...

saya nur airina poo telah menghantar permohonan ,